Monday, August 10, 2015

تحميل مهرجان انا اصلا جامد مع الكلمات - تحميل مهرجان واحدة عملتلي عمل

تحميل مهرجان انا اصلا جامد 2013 مع الكلمات - تحميل مهرجان واحدة عملتلي عمل

كلمات المهرجان
ايش تبغى تكون حصرى واصلى بوراك تشوف وتئامن الشرق هم حسود انزل من فوق وشوف الثانى اتحدى الاصل اتحدى الاصل هوا احنا معاكو مش ناو يتحدى الاصل بالتلكس ونزلت معاكو ميدان
قصدت الباب ونازل قداام بيت الجيراان واحده عملتلى عمل عالارض وعالحيطاان وانا ماشى وواخد باالى وعملت فيها عبيط ماضمنش الى يجرالى يمكن يجيلى عفريت مشيت من طريق تاانى عشان اشوف بقى حالى انا راجل رايح شغلى وعايز اجمع مالى الناس عاايزه اييه النااس بتعمل اييه عين صفره والتانيه حمرا قولولى اعمل اييه ياطاهره يام الحسن يام الحسن والحسيين من الحسود والحسد يكفينا شر العيين الى مش ناويلى الخير والى عايزلى الشر والتانى بيتربصلى وبيتمنالى العاار وعملنا عقده لناس بعد ماكانوا الاسااس ارقاام عالتليفون العاقل والمجنون الى بيشتم يتريق والى بيشكر بجنون ..... واحد عمال بينق ويقول ده عنده وعنده اشى ميه ومليون وبينقل للى جنبه ده كلام الناس كبير ده كلام الناس بيحسد انسى الاوهام بيقرب مش بيبعد ويقلك ده مغرور يقعد يقولك تنك ده عاملى فيها فنان ده عاملى فيها فتك انا دروش وماشى مااشى بنور الله والى معاه ربه عمره فى يوم ماتااه وعملنا عقده لناس بعد ماكانوا الاسااس
تحميل مهرجان انا اصلا جامد
اوكا واورتيجا


No comments:

Post a Comment